Daffodil Crafts

Sunday, December 4, 2016

Daffodil Airbrush


🌪Yeay! Berita baik untuk anda. Set airbrush Daffodil dah tiba tadi ya. Dah boleh main sembur2 jer kek anda. Warnakan dengan pantas dan sekata. Jimat MASA n tenaga anda, kurangkan KOS juga.

Mengapa lebih mudah untuk "AIRBRUSH" kan ajer DEKORASI anda.
Airbrush adalah alat yang membantu cake artist dalam menghasilkan efek warna yang SEMPURNA samaada pada kek, sugarfigurines, sugarflower, macarons ataupun coklat. Sama ada anda sedar atau pun tidak, ia boleh dikategori sebagai alat yang WAJIB ada didalam koleksi peralatan kek anda. Selain memudahkan kerja mewarna, ia menJIMATkan:
  • MASA 
  • KOS
anda. Bayangkan jika anda mendapat tempahan 100 biji kek cawan dengan dekorasi sekuntum bunga ros gula handmade untuk setiap kek cawan. Jenuhkan nak warna setiap satu kuntum dengan pewarna debu. Ia memakan masa yang lama. Semakin banyak masa yang diperlukan untuk menyiapkan dekorasi kek, semakin TINGGI KOS anda. Bermakna semakin MAHAL KEK tersebut. Jika ia berbaloi dan menepati bajet pelanggan, tidak mengapa. Namun, jika sebaliknya yang berlaku, anda wajar tahu bagaimana untuk mengurangkan kos tersebut.

Solusinya adalah membuat sedikit pelaburan untuk aset anda. Ia bukan sahaja boleh menjana lebih banyak order dan pendapatan anda, malah anda mampu menyiapkannya dalam masa yang singkat. Sebagai cake artist, sewajarnya anda tahu menguruskan aktiviti dekorasi dengan baik.



Airbrush adalah jawapan yang tepat.
❤️
Cake artist yang bijak adalah yang menggunakan AIRBRUSH untuk dekorasi kek. Andalah tu! 😘

🌪Haaa, jangan tunggu lama naa. Stok ada ni namun unit terhad sangat. Betul ni anda memang perlukan set ni, hubungi nombor dibawah sekarang ya. Kami bagi harga OFFER lagi sehingga waktu yang kami tetapkan, ok.
💥

.
💦WA +601120594988







No comments:

Post a Comment